International Trade, B2B platform

Par mums

  • NeoEpo Korporācija ir reģistrēta Amerikas Savienotajās Valstīs un ir mātes uzņēmums.

  • NeoEpo Indija Privāta ierobežota kompānija ir mātes uzņēmuma Indijas meitasuzņēmums.

  • Lai uzzinātu, kādus pakalpojumus mēs piedāvājam, lūdzu, apmeklējiet sadaļu " Ko mēs darām? ".

  • Lai uzzinātu, kurās valstīs klientus apkalpojam, lūdzu, izlasiet aptuveni septiņdesmit valstu sarakstu kur mēs sniedzam savus pakalpojumus.

  • Ziniet četrdesmit valodas, kurās mēs piedāvājam savus produktus un pakalpojumus.

  • Procedūra, kuru mēs veicam, lai atvieglotu darījumus, ir aprakstīta sadaļā" Kā tas darbojas? "

  • Pārdevēji, ziniet, kādas ir pārdošanas caur mums priekšrocības.

  • Pircēji, uzziniet, kādas priekšrocības dod pirkums, izmantojot mums.

  • Lai sāktu izmantot mūsu produktus un pakalpojumus, izveidojiet mums pieteikšanās kontu.

  • Lūdzu, sazinieties ar mums, ja jums ir kādi jautājumi par uzņēmējdarbības veikšanu ar mums.

  • Ja jūs meklējat pie mums darba iespējas, lūdzu, apmeklējiet darba piedāvājumus un pieteikties.


  • Kāpēc tika dibināta NeoEpo Korporācija?

    Mūsu uzņēmuma dibinātājam patīk matemātika un programmēšana. Saistīts ar šo dibinātāja patiku, viņš pirms šī uzņēmuma dibināšanas strādāja pie statistikas arbitrāžas riska ieguldījumu fonda idejas. Kapitāla piesaistes procesā viņa riska ieguldījumu fondam viņš tikās un sarunājās ar vecāka gadagājuma cilvēku, kurš arī bija no viņa alma mater, Indijas Tehnoloģiju institūts (IIT), Madrasa. Šīs sarunas laikā viņam tika ieteikts strādāt pie kaut kā tāda palīdz sabiedrībai, nevis tikai pelnīt naudu.

    Šis ierosinājums dibinātājam mudināja viņu domāt. Viņš no savas pieredzes saprata, ka palīdzība citiem motivē cilvēku pārvarēt sarežģītas situācijas un gūt panākumus. Ar šo motivāciju viņš nolēma strādāt projekti, kas ar viņa darbu pozitīvi ietekmē sabiedrību. Viņš arī saprata, ka veids, kā to sasniegt praktiski līmenī bija dibinot tehnoloģiju uzņēmumu.

    Pēc iepriekšminētā dibinātājs novērtēja daudz dažādu ideju un nonāca pie secinājuma ka mazie uzņēmumi atbilst iepriekšminētajiem kritērijiem. Tas ir tāpēc, ka mazie uzņēmumi dod lielu daļu no Jebkuras valsts iekšzemes kopprodukts pasaulē. Turklāt tie nodrošina lielāko daļu nodarbinātības visās valstīs, daudz lielākus nekā pasaules lielie uzņēmumi. Pēc plašiem biznesa pētījumiem dibinātājs saprata, ka viņi saskaras ar daudzām problēmām, kurām jābūt atrisināts. Tāpēc tika dibināta NeoEpo Korporācija, lai palīdzētu mazajiem uzņēmumiem ar tehnoloģijām ļautiem risinājumiem ir ļoti pielāgojami un atkārtojami.


    Kāpēc uzņēmuma nosaukums ir NeoEpo?

    Mūsu uzņēmuma dibinātājs, meklējot uzņēmuma nosaukumu vēlējās, lai tiktu izpildīti šādi kritēriji

  • Apraksta uzņēmuma darbību, kas ir tirdzniecība.

  • Vārda ierakstīšanai ir nepieciešamas ne vairāk kā 6 latīņu rakstzīmes.

  • Var izrunāt, izmantojot ne vairāk kā 4 zilbes.

  • Domēna vārdus var iegādāties, ievērojot saprātīgas cenu robežas.

  • Domēna vārda pieejamība dažādām valstīm, jo uzņēmuma redzējums jau no paša sākuma ir globāls.


  • Mūsu uzņēmuma dibinātājam bija diezgan grūti atrast nereģistrētus domēna vārdus, kas atbilda iepriekš minētajiem kritērijiem. Viņš izmantoja dažādas metodes, lai izdomātu iespējamos domēna vārdus, piemēram, sekojošo

  • Dažādi uzņēmējdarbības raksturošanas veidi.

  • Tezaura izmantošana, lai atrastu zināmu vārdu alternatīvas, kas raksturo biznesu.

  • Izvēloties divus vai trīs dažādus vārdus, kas iegūti no iepriekš minētās procedūras, un pēc tam sagriežot, sagriežot kubiņos un salīdzinot tos, lai izveidotu vienu vārdu.

  • Gadījuma domēnu ģenerēšanas programmas.


  • Veicot iepriekš minēto procedūru, viņš ieguva īsu to domēnu vārdu sarakstu, kuri vēl nebija reģistrēti. Viens no šiem izvēlētajiem domēna vārdiem bija NeoEpo. Tas atsaucās uz mūsu dibinātāju, jo viņš to interpretēja kā “Neo” attiecībā uz “New”, 'Epo ' par 'Epoch ', kas nozīmē laikmetu, ti, jaunu laikmetu tirdzniecībai, kas labi raksturoja viņa redzējumu par mūsu uzņēmumu.

    Pēc tam mūsu dibinātājs vēlējās pārbaudīt, vai to var viegli uzrakstīt. Tāpēc viņš devās pie savas mātes un jautāja viņai, kā viņa uzrakstīs NeoEpo. Viņa to pareizi uzrakstīja. Tāpēc viņš reģistrēja NeoEpo kā korporācijas nosaukumu.

    Ko pārstāv NeoEpo Korporācija logotips?

    Vispārējā ideja, ka NeoEpo Korporācija logotips tiek izplatīts, ir platforma, kas nodrošina informāciju, idejas, atziņas un savieno cilvēkus no dažādām pasaules malām, lai veicinātu tirdzniecību. Dažādas ziņas par logotips ir šāds

  • Četri logotipa kvadrāti, kas aptver pasauli, ir platforma. Iemesls tam, kāpēc četriem kvadrantiem ir jāpārraida četri virzieni - ziemeļi, dienvidi, rietumi, austrumi.

  • Katrs logotipa kvadrants, kas nāk ārā, norāda, ka mūsu uzņēmuma stratēģijas, izpilde, biznesa modeļi un produkti būs veikls un dinamisks, lai apkalpotu mūsu klientu mainīgās biznesa vajadzības.

  • Bultas, kas iziet no šķēlītēm, atspoguļo mūsu uzņēmuma redzējumu savienot cilvēkus no dažādiem atrašanās vietas, sniedzot informāciju, idejas un ieskatus, lai veicinātu tirdzniecību.

  • Plaisa starp četriem kvadrantiem norāda, ka mūsu uzņēmums būs elastīgs un pielāgosies atbilstoši mūsu klientu biznesa vajadzībām.

  • Globuss pa vidu apzīmē redzējumu, ka mūsu uzņēmums apkalpos klientus no dažādiem pasaules valstīs.

  • Globālās līnijas norāda, ka mēs pielāgojam un lokalizējam savus produktus un pakalpojumus atbilstoši tās valsts valodu un kultūru, kurā mēs strādājam.

  • Sarkanā krāsa logotipā atspoguļo mūsu uzņēmuma enerģiju, kaislību un pozitīvumu, apkalpojot mūsu klientus, paplašināt mūsu biznesu un sasniegt mūsu biznesa mērķus.

  • Zilā krāsa mūsu uzņēmuma logotipā norāda, ka mūsu klienti un investori var sagaidīt mieru, izturība un uzticamība no mums.

  • Zaļā krāsa logotipā norāda, ka mēs novērtējam ilgtspējīgu izaugsmi, kas ir harmonijā ar dabu, novērtēts, izmantojot vides, sociālās atbildības, korporatīvās pārvaldības (ESG) parametrus.


  • Kā jūs nācāt klajā ar NeoEpo Korporācija logotipu?

    Mūsu uzņēmuma dibinātājs ļoti agri, pēc uzņēmuma dibināšanas, saprata, ka uzņēmumam ir nepieciešams logotips, kas visai pasaulei parādīja, ko uzņēmums dara un par ko tas stāv. Tāpēc viņš domāja par daudz ko citu attēlus logotipam. Viņš izmēģināja daudz un dažādus veidus, piemēram, zīmēja ar roku, izmantoja fotoattēlu rediģēšanas programmatūru, meklēja dažādus akciju fotoattēlu vietnes utt. Līdzīgi uzņēmuma nosaukuma iegūšanas procesam, viņš mēģināja sagriezt, sagriezt kubiņos un salīdzināt attēlus, kurus viņš ieguva no dažādiem avotiem. Bet neviens no šiem attēliem neatbilda vēstījumam, kuru vēlējās mūsu dibinātājs informēt par uzņēmumu, izmantojot logotipu. Šis process mūsu dibinātāju bija patiešām nomākts. Tas ir tad, kad viņš saprata, ka viņš vajadzīgas citu cilvēku idejas, lai izteiktu komplimentus viņa idejām. Tāpēc viņš meklēja dizaineru, kuru viņš varēja noma uzņēmumam.

    Šajā laikā entuziasma pilns students no savas alma mater, Indijas Tehnoloģiskā institūta Madrasā, pieteicies programmēšanas praksei. Mūsu uzņēmuma dibinātājs sākotnēji veica interviju, lai veiktu programmēšanas uzdevumu prakses pretendents. Intervijas procesa beigās karoga iesniedzējam tika lūgts aprakstīt viņa vaļaspriekus turpināt. Prakses pieteikuma iesniedzējs minēja, ka māksla un zīmēšana viņam nāk dabiski un ka viņi ir Dieva dāvana viņam. Turpmāk pārbaudot, mūsu dibinātājs saprata, ka šim prakses pretendentam ir daudz dabisko talantu dizainā, tāpēc viņš nolīga viņu veikt logotipu.

    Mūsu dibinātājs paziņoja praktikantam plašās idejas, kas jānorāda ar uzņēmuma logotipu. uzņēmums. Praksis nāca klajā ar sākotnējām skicēm, un mūsu dibinātājs sniedza atsauksmes par tām. Pēc daudzām atkārtojumiem galīgā versija logotipa izlaišana. Mūsu uzņēmuma dibinātājs apraksta visu uzņēmuma logotipa izveidošanas procesu, sākot no iecerēm līdz pēdējai izlaišanai kā paaugstinošai un atalgojošai pieredzei.